måndag 16 januari 2012

Nybörjaren

Då var det dags att göra som så många andra, skaffa en blogg:) Det kommer nog ta ett tag innan man blir klok på det här och får det som man vill, men det ska nog ordna sig:) Hur lång tid det tar innan den blir läsvärd är en annan femma;) Mitt intresse för tårtdekorering och annat sött är det som kommer att ligga i fokus på denna bloggen. Det finns redan en hel hög superfina bloggar i denna kategori och min förhoppning är att en dag hamna i samma klass som dom! Jag kommer jobba på det;)

4 kommentarer:

  1. You have such talent! Absolutely wonderful, each and every one of them. Job well done. Congratulations.

    SvaraRadera
  2. Du gör väldigt fina tårtor och antar att det är en del som vill kommentera, men det är svårt på din blogg - då man måste logga in via något konto vilket alla inte har. Har inte "blogspot" själv så vet inte hur du ändrar, men vet att det är möjligt att ha ett alternativ som "Anonym" eller liknande, så de utan Google konto m.m. även kan lämna en kommentar.

    Ville bara göra dig uppmärksam på detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!
      Jag hade ingen aning om det, är inte så insatt i det här bloggandet. Väldigt snällt att du berättade det!! Och jättekul att du tycker om mina tårtor:)

      Radera