lördag 21 januari 2012

Shopping

Sitter just nu vid datorn och skriver upp vad jag behöver köpa för att kunna göra tårtorna som jag har fått beställning på. Mitt främsta shoppingställe, när det gäller det mesta till tårtdekoration och även lite andra saker, är just eBay. Där kan man hitta massor av roligt, till ett MYCKET billigare pris oftast, än vad man hittar det i Sverige. Frakten är olika, men för det mesta är det inte särskilt dyrt, ibland t.o.m. gratis! För det mesta billigare än i Sverige ändå. De flesta sakerna till mitt tårtbak är köpta där och jag har tjänat en hel del pengar på det. Det blir förvisso ingen expressleverans, beställer man från England så får man åtminstone räkna med en veckas leveranstid, det varierar lite. Men det är värt väntan! Kan nämna att jag köpt märkesskor, iPhone skal och annat skoj till halva priset där också! För övrigt så finns där massor av saker som du inte ens hittar i Sverige, så det är väl värt ett besök. Allt är inte billigare där, men mycket. Nu ska jag beställa lite utstickare, veiners och annat kul till mina framtida tårtor. 
Shoppa gillar man ju allt för mycket tyvärr ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar